רוצים לפתח ולתכנן בניית מוצר אב טיפוס MVP לחברת הסטארטפ שלכם? מה צריך לדעת על תהליך חשיבה לפיתוח מוצר MVP? לא יודעים מאיפה להתחיל פיתוח MVP? כל הפרטים כאן!
- דמיוני – expert assistant
האדם בעל כישורים הכי טובים:
ידע
קשרים
רגשי
היסטוריה אישית
מה האדם יודע לעשות – לספר סיפור דמיוני
- STAKEHOLDERS
למשל לילד בן 13-14 מגדירים מי נמצא בסביבו – הגדרת קהל היעד (הורים,אחים,מורים,חברים..) לסמן מה הכי חשוב ובמי בחרנו.
סנריו: הצגת סיפור או סטורי בורד (איורים/תמונות – לספר סיפור בתמונות – 8 תמונות)
א. שתי שורות על הפרסונה
ב. CONTEXT/SETTING – אנו בוחרים את הקונטקסט כמה שמוביל אותנו לבעיה.להמציא סיפור, להביא לנקודת הכאב של הבעיה. למשל יוסי הולך ומגיע לשיעור..
ג. CHANNEL – איך אני מקבל את המוצר, מוריד /קונה/ איך מקבל.. + VALUE PROP.
ד. אינטראקציה עם המערכת :
1.למשל שם משקפיים בשיעור כדי להתמודד עם הפרעת קשב
- ברגע שהמשקפיים מזהות שיצא מקשב האדם מקבל התראה
- מציגים משהו שעוזר לו להתמודד
ה. סוף טוב – הצלחת המוצר
צורך – מה אתה חושב, מחקרי שוק – לא בודק התנהגות
לעשות הצעה לולידציה של הפתרון:
מדידת התנהגות של אנשים – לא עמדות/דעות
אין את המוצר עצמו ולכן לפתח פרוטוטייפ – רק להציע