תהליך חשיבה לפיתוח מוצר MVP

אהבת? שתף!

רוצים לפתח ולתכנן בניית מוצר אב טיפוס MVP לחברת הסטארטפ שלכם? מה צריך לדעת על תהליך חשיבה לפיתוח מוצר MVP? לא יודעים מאיפה להתחיל פיתוח MVP? כל הפרטים כאן!

 

  •  דמיוני – expert assistant

 

האדם בעל כישורים הכי טובים:

ידע

קשרים 

רגשי

היסטוריה אישית

מה האדם יודע לעשות  – לספר סיפור דמיוני

 

  • STAKEHOLDERS 

 

למשל לילד בן 13-14 מגדירים מי נמצא בסביבו – הגדרת קהל היעד (הורים,אחים,מורים,חברים..) לסמן מה הכי חשוב ובמי בחרנו.

סנריו: הצגת סיפור או סטורי בורד (איורים/תמונות – לספר סיפור בתמונות – 8 תמונות)

א. שתי שורות על הפרסונה

ב. CONTEXT/SETTING – אנו בוחרים את הקונטקסט כמה שמוביל אותנו לבעיה.להמציא סיפור, להביא לנקודת הכאב של הבעיה. למשל יוסי הולך ומגיע לשיעור..

ג. CHANNEL – איך אני מקבל את המוצר, מוריד /קונה/ איך מקבל.. + VALUE PROP. 

ד. אינטראקציה עם המערכת :

1.למשל שם משקפיים בשיעור כדי להתמודד עם הפרעת קשב

  1. ברגע שהמשקפיים מזהות שיצא מקשב האדם מקבל התראה
  2. מציגים משהו שעוזר לו להתמודד

ה. סוף טוב – הצלחת המוצר

צורך – מה אתה חושב, מחקרי שוק – לא בודק התנהגות

לעשות הצעה לולידציה של הפתרון:

מדידת התנהגות של אנשים – לא עמדות/דעות

אין את המוצר עצמו ולכן לפתח פרוטוטייפ – רק להציע

רוצה לקבל עדכונים נוספים?

נא לכתוב את המייל שלך ונשלח לך עדכונים על MVP

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא

איך מייצרים מוצר חדש
טיפים

איך מייצרים מוצר חדש

תהיתם פעם מה נדרש כדי להביא מוצר פורץ דרך מניצוץ של דמיון לידיהם של צרכנים נלהבים? במערבולת החדשנות, המסע ליצירת מוצר חדש הוא מלהיב באותה

קרא עוד »